szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
do 30 000 zakończone:
zapytanie ofertowe na wykonanie materiałów promocyjnych

 

L.dz/ZPS/ 4112 / 2014                                           Pyrzyce, dnia 03.11.2014r.



ZAPYTANIE OFERTOWE

Dotyczy: zapytanie na wykonanie materiałów promocyjnych w ramach promocji projektu „Modernizacja oczyszczalni ścieków oraz budowa sieci kanalizacyjnej w Pyrzycach”.


Pyrzyckie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Pyrzycach składa zapytanie ofertowe na wykonanie materiałów promocyjnych w ramach promocji projektu „Modernizacja oczyszczalni ścieków oraz budowa sieci kanalizacyjnej w Pyrzycach”.

1. Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych dla projektu "Modernizacja oczyszczalni ścieków oraz budowa sieci kanalizacyjnej w Pyrzycach".


a) Materiały muszą być oznakowane zgodnie z:

  • Zasadami promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013” dostępne na stronie internetowej: http://www.pois.gov.pl/ZPFE/Strony/Dokumenty.aspx

  • Zasadami stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko” dostępne na stronie internetowej: http://www.pois.gov.pl/ZPFE/Strony/Dokumenty.aspx

  • Oficjalnymi wersjami znaków graficznych i tzw. ciągiem znaków (pliki w różnych formatach dostępne pod adresem http://www.pois.gov.pl/ZPFE/Strony/Logo.aspx):

b) Wszystkie materiały promocyjne muszą zawierać naniesione odpowiednią techniką oznakowania:

  • logo Unii Europejskiej oraz odwołanie słowne „Unia Europejska, Fundusz Spójności”,

  • logo PPK Pyrzyce ,

  • logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

  • nazwę projektu: "Modernizacja oczyszczalni ścieków oraz budowa sieci kanalizacyjnej w Pyrzycach".


Uwaga: Naklejki informacyjne oraz tablice pamiątkowe różnią się zakresem wymaganych oznaczeń. Prosimy o zastosowanie się do wymogów opisanych przy każdym z tych materiałów.


c) Nadruk ma być wykonany trwale, techniką odpowiednią dla materiału, na który będzie nanoszony.


d) Wszystkie dostarczane materiały promocyjne muszą być fabrycznie nowe,


e) Ilekroć poniżej jest mowa, w stosunku do określonego materiału, o wymiarze/gęstości/objętości „ok.” należy przez to rozumieć wymiar/gęstość/objętość z tolerancją +/- 15 % od wymiaru/gęstości/objętości podanego dla danego materiału, z zastrzeżeniem, że różnica w ww. granicach nie może powodować utraty funkcjonalności danego materiału promocyjnego oraz zaburzać jego estetyki. Powyższe nie dotyczy tablic pamiątkowych i naklejek informacyjnych, które muszą zostać wykonane zgodnie z opisanymi wymaganiami.


2. Informacje dotyczące składania ofert:


  • Oferty należy składać wyłącznie drogą elektroniczną na adres: sekretariat@ppkpyrzyce.pl w terminie do 10 listopada 2014 r. do godziny 14:00. Oferty proszę przedstawić na własnym formularzu.

  • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  • Głównym kryterium oceny ofert będzie cena przy zachowaniu podanej specyfikacji i wymogów jakościowych.

  • W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.

  • Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

  • Osoba do kontaktu: Karolina Chiciak tel: 91 579-19-60; e-mail: sekretariat@ppkpyrzyce.pl

3. Warunki realizacji

  • Przed przystąpieniem do produkcji docelowej materiałów promocyjnych objętych zamówieniem Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji w terminie 10 dni od zawarcia umowy pliki poglądowe zawierające projekty rozmieszczenia oznakowania na poszczególnych materiałach promocyjnych.


4. Termin wykonania zamówienia

  • Zamówienie należy zrealizować w terminie do 05.12.2014r.

  • Materiały promocyjne w ramach zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego i

wnieść do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia:

Pyrzyckie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.

ul. Kościuszki 26

74-200 Pyrzyce

5. Wykaz materiałów promocyjnych

Nazwa

Opis

ilość

Balony

Przedmiotem zamówienia są gumowe baloniki reklamowe z nadrukiem o średnicy ok. 30 cm. Kolor biały. Zatyczki i patyczki do mocowania białe. Nadruk symboli opisanych w pkt 1, b) powyżej: sitodruk dwustronny, monochromatyczny w kolorze czarnym.

1.000 szt.

Kalendarze

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie kalendarzy.

Kalendarz w formacie B5, około 176x250 mm, język co najmniej polski, angielski, niemiecki.

Kalendarium 12 miesięcy (od stycznia 2015 do grudnia 2015), w układzie jeden tydzień na dwóch stronach (tzw. tygodniowe), dni świąteczne wyróżnione, skrócone kalendarium roku u dołu strony. Nazwa miesiąca powinna znajdować się na górze kalendarium.

W dni powszednie zakres godzin co najmniej od 7 do 17 w układzie godzinowym. Kalendarz ma zawierać skrócone kalendarium roku 2014, 2015 i 2016.

Wyklejka: papier wyklejkowy (ok. 130g), zadrukowana przód i tył, projekt wykonany przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym zawierający nazwę projektu: „Modernizacja oczyszczalni ścieków oraz budowa sieci kanalizacyjnej w Pyrzycach”.

Oprawa: piankowa, okleina termoprzebarwialna z tworzywa sztucznego typu Vivella lub podobnego, wykończenie: tłoczenie - roku oraz symboli opisanych w pkt 1, b) powyżej.

Kolor oprawy granatowy.

Wnętrze: blok introligatorski, szyty nićmi, perforacja narożników, papier chamois (barwiony w masie), gramatura ok. 70g.

Tasiemka: 2 indywidualne wstążki.

100 szt.

Naklejki

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie naklejek informacyjnych papierowych na folii samoprzylepnej o wymiarach 7 cm (szerokość) x 5 cm (wysokość).


Naklejki informacyjne muszą spełniać normy graficzne określone w dokumentach opisanych w pkt 1 a) oraz zawierać następujące treści i logotypy:

  1. Logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej oraz odwołaniem słownym do Funduszu Spójności.

  2. Logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ)

  3. Logo Pyrzyckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Pyrzycach w miejscu oznaczonym jako logo Beneficjenta

  4. Informację o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej.


500 szt.

Zestawy piśmiennicze

Przedmiotem zamówienia są zestawy piśmienne składające się z pióra wiecznego oraz długopisu.

Materiał:

etui – skóra w kolorze czarnym

długopis i pióro – stal nierdzewna


Kolor: długopis i pióro – srebrne.


Wymiary: długopis i pióro długość ok. 13 cm, średnica nie więcej niż 1,2 cm


Wykończenie: wysokiej jakości

dwuelementowy zestaw:

Długopis: wkład wymienny w kolorze niebieskim lub czarnym - pełny, uchwyt mocujący, końcówka dolna przykręcana,

pokryty laką z wykończeniami chromowanymi, mechanizm otwierania poprzez naciśniecie przycisku na nasadce. Długość długopisu ok. 13 cm.

Pióro wieczne – stal nierdzewna, korpus i skuwka pokryte lakierem w kolorze srebrnym. Stalówka w rozmiarze M lub F, przystosowane do użytkowania wraz z nabojami, 2 naboje startowe. Długość pióra – ok. 13 cm.

Grawerowanie: laserowe na piórze i długopisie, oznakowanie

zgodne z wymogami opisanymi poniżej.

Wykończenie etui : tłoczenie - symboli UE opisanych poniżej

Na piórze i długopisach oraz etui zostaną umieszczone: logo zgodnie z wytycznymi POIiŚ, odwołanie słowne do Unii Europejskiej, logo Unii Europejskiej oraz PPK Pyrzyce - zgodnie zasadami opisanych w pkt 1, b) powyżej.

60 szt.

Torby

Przedmiotem zamówienia są bawełniane torby z nadrukiem, torba z długim uchwytem (wymiary +/- 38x42 cm, ucho o długości ok. 80 cm). Torby trwałe, nie ulegające szybkiemu zużyciu (rozciąganie, rozerwanie) przy normalnym użytkowaniu. Nadruk trwały w kolorze granatowym.

Na torbach zostaną umieszczone loga zgodnie z zasadami opisanych w pkt 1, b) powyżej.

200 szt.

PenDrive

Przedmiotem zamówienia są pen – drive USB 2: 8GB Metalowy, kolor srebrny z zatyczką zabezpieczającą wtyk USB. Znakowanie – grawer zgodnie z zasadami opisanych w pkt 1, b) powyżej.

60 szt.

Kubki

Przedmiotem zamówienia są kubki ceramiczne, przystosowane do mycia w zmywarce, kolor granatowy, błyszczący. Nadruk w metodą wypalania w kolorze białym. Kubek pakowany w dobrej jakości kartonowe opakowanie jednostkowe dostosowane wielkością do wymiarów kubka.

Na kubkach zostaną umieszczone: logo zgodnie z zasadami opisanych w pkt 1, b) powyżej.

100 szt.

Parasole

Przedmiotem zamówienia jest parasol, 8 paneli o wymiarach wysokość ok. 100 cm, średnica ok. 100-120 cm poliester lub nylon, z drewnianą wygiętą rączką, otwieranie automatyczne. Kolor parasola granatowy. Nadruk trwały w kolorze białym zgodnie z zasadami opisanych w pkt 1, b) powyżej. .

100 szt

Długopisy

Przedmiotem zamówienia jest długopis przyciskany posiadający korpus z tworzywa sztucznego, wykonany z materiałów biodegradowalnych, z wymiennym wkładem, długość długopisu ok. 14 cm.

Kolor długopisu: biały

Trwały nadruku w kolorze granatowym zgodnie z zasadami opisanych w pkt 1, b) powyżej.

500 szt.

Tablice pamiątkowe

Przedmiotem zamówienia jest:

  1. Zaprojektowanie tablic pamiątkowych zgodnie z dokumentami: „Zasady promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013” oraz „Zasady stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko”.

  2. Wykonanie zaprojektowanej tablicy po jej akceptacji przez Zamawiającego.

  3. Dostawę tablic do siedziby Zamawiającego

Specyfikacja tablic:

  1. Wymiary: 1 m (szerokość) x 0,7 m (wysokość)

  2. Ilość: 3 szt.

  3. Warunki jakie musi spełniać tablica:

  1. wykonanie z tworzywa sztucznego odpornego na rozwarstwianie.

  2. trwały nadruk

  3. wysoka odporność na działanie czynników atmosferycznych

  4. co najmniej 5 lat gwarancji

  5. wysoka sztywność

  6. grubość min. 3 mm

Tablica pamiątkowa musi zawierać następujące treści i logotypy:

  1. Logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej oraz odwołaniem słownym do Funduszu Spójności.

  2. Logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ).

  3. Logo Pyrzyckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Pyrzycach w miejscu oznaczonym jako logo Beneficjenta.

  4. Hasło promocyjne: Dla rozwoju infrastruktury i środowiska.

  5. Tytuł projektu.

  6. Informację o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej.

Pole zajmowane przez logotypy wraz z hasłem Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko powinno zajmować – min. 25 % powierzchni tablicy pamiątkowej.


Wzory tablic w formatach AI, CDR, GIF, JPEG, PNG dostępne są na stronie internetowej: www.pois.gov.pl w zakładce Zasady promocji.

3 szt.


6. Załączniki:


  1. Załącznik nr 1 - Wzór umowy


 
informacje udostępnił:Karolina Woźna
data udostępnienia: 2014-11-03 13:03:23
ostatnia modyfikacja: Karolina Woźna 2018-06-07 12:43:33 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 56904